Waar: Amsterdam
Hoe & wat: 24-32 uur; start als freelance (dienstverband op termijn mogelijk), m.i.v. 1 februari 2017

Word jij blij van…

Een dynamische digitale omgeving waarin je aan de ene kant vlakbij het internationale business nieuws zit en aan de andere kant voor hele mooie A-merken in Nederland aan uitdagende (content) marketing doelstellingen werkt.

Ben jij goed in…

Het begrijpen van de marketing issues van A-merken. Het inhoudelijk begeleiden van content partnerships op het gebied van content creatie, content distributie en meten / rapportages. Het overzicht bieden aan de klant en kwaliteit leggen / proactief meedenken in de samenwerking.

Ligt jouw talent...

In optimale samenwerking? Business Insider biedt jou een werkomgeving waarbij je het beste uit jezelf kunt halen. Je werkt resultaatgericht binnen een informele, flexibele werkomgeving. Je komt te werken met een hecht en jong team waarin samenwerken voorop staat en waar internationale inspiratie en continue uitwisseling van content / marketingkennis volop aanwezig zijn.

Wie zijn wij? Business Insider – De toekomst van business nieuws
Snel – Informatief – Slim – Sociaal. Business Insider, het grootste ‘digital business nieuws platform’ ter wereld, bereikt een audience van meer dan 100 miljoen zakelijke lezers per maand wereldwijd. In Nederland heeft Business Insider een zeer sterke positie met haar innovatieve internationale brand en proposities gekoppeld aan het grootste bereik onder de nieuwe generatie leiders in Nederland.

BI Studios
Business Insider’s in-house branded content afdeling heeft veel innovatieve technieken in huis en werkt nauw samen met adverteerders om ‘high quality sharable stories’ te produceren. Passend binnen een duidelijke strategie en beantwoordend aan heldere doelstellingen. En altijd ontworpen voor en gericht op het verhogen van engagement en het aanzetten tot actie.

Wat ga je doen?
Je coördineert content marketing projecten in samenwerkingen met grote adverteerders die via Business Insider en heldere marketing doelstellingen hun doelgroep willen bereiken. Je bent de spin in het web. Je bent hét aanspreekpunt voor de adverteerder en/of diens mediabureau namens Business Insider gedurende het hele proces van concept tot uitvoering. Je bewaakt daarbij deadlines voor projectredacteuren, designers en klant, verwerkt materiaal (content items / advertising) en rapporteert naar de klant. Je hebt open oog voor behoeftes van de klant. Vanzelfsprekend ben je servicegericht maar ook in staat je grenzen aan te geven. Jij komt met goede ideeën die een partnership met onze klant verrijken.

Wat heb je in huis?
HBO of academisch werk- en denkniveau

  • minimaal 3 jaar werkervaring in online marketing en/of media
  • je bent digital savvy en je kent alle mogelijkheden van social media
  • je bent vertrouwd met Google Analytics, DFP en WordPress
  • je wéét hoe communicatie werkt: je hebt gevoel voor tekst en taal en de kracht van beeld
  • je bent pro-actief in partnerships met verbetersuggesties
  • je bent stressbestendig
  • je werkt secuur en nauwkeurig
  • je bent praktisch en no no-nonsense, een doener
  • je bent niet bang voor cijfers

 
Interesse?
Klinkt dit als de perfecte rol voor jou? Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met [email protected] telefoonnummer 020 820 2611. Reageer vóór 18 januari 2017